Bestellen & levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Zo snel mogelijk. Zodra de betaling is voltooid, wordt de bestelling direct verwerkt. Gemiddeld wordt een bestelling tussen de 1 en 5 werkdagen geleverd. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd.
  • Bij wie wordt het bezorgd?
    De bestelling wordt op het opgegeven adres bezorgd. Als Dr. Oetker het opgegeven adres niet kan vaststellen dan wordt de bestelling niet geaccepteerd. Heb je het verkeerde adres opgegeven dan is Dr. Oetker niet aansprakelijk. Daarnaast leveren we niet aan postbus adressen en alleen binnen Nederland.
  • Ik was niet thuis op de eerste leverdag. Wat nu?
    Als je de eerste leverdag niet thuis bent, proberen we de volgende werkdag of op zaterdag nog eens te bezorgen (de tweede leverdag). Eventueel leveren we het pakket af bij de buren. Mocht het pakket na twee mislukte pogingen nog niet bezorgd zijn, wordt het pakket maximaal 3 weken bij het afhaalkantoor bij jou in de buurt bewaard. Je krijgt hier altijd een bericht van.
  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
    Ja. De verzendkosten zijn per type bezorging verschillend: €1,95 voor brievenpost en €3,95 voor pakketdienst. Je ziet de verzendkosten die verrekend worden in je winkelwagentje. Voor sommige actieproducten worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Zie daarvoor de desbetreffende productpagina.

Voor vragen en opmerkingen over de bestelling en bezorging van jouw pakket, kun je tijdens kantooruren contact opnemen met de Dr. Oetker Bak & Spaar via het telefoonnummer 088-3853414 (landelijk tarief).