Betalen

Bij Dr. Oetker Bak & Spaar betaal je altijd met codes en een geldbedrag. De codes vind je op de Dr. Oetker verpakkingen met Bak & Spaar logo. Het is niet mogelijk om de punten in te wisselen voor geld.

Hoe werkt het?

In deze handige instructiefilm kun je zien hoe de Dr. Oetker Bak & Spaar webshop werkt: onze handige instructiefilmpje.

  • Kies een artikel uit de Dr. Oetker Bak & Spaar webshop.
  • Selecteer het aantal dat je wilt bestellen en klik op ‘voeg toe’. Het artikel wordt automatisch aan je winkelmandje toegevoegd.
  • De website verwijst je door naar het overzicht in je winkelmandje. Heb je te weinig bakpunten gespaard, dan wordt dit automatisch aangegeven (het is niet mogelijk om een product te bestellen als je te weinig bakpunten hebt gespaard).

Stap 1: Controleer jouw winkelmandje

Controleer de bestelling. Klopt het product en het aantal dat je wilt bestellen? In deze stap kun je alles nog wijzigen en eventueel verwijderen. Wil je nog iets toevoegen, klik dan op ‘verder winkelen’. Je kunt jouw winkelmandje altijd terug vinden, rechts bovenin de pagina. Daar vind je ook de eerder toegevoegde artikelen. Klaar met winkelen? Klik dan in jouw winkelmandje op ‘Nu bestellen’.

Stap 2: Jouw gegevens

Controleer jouw gegevens en pas ze eventueel aan. Kloppen alle gegevens, klik op ‘betalen’. Wijzigen van de bestelling is niet meer mogelijk nadat je hebt betaald.

Stap 3: Betalen

Kies via IDEAL met welke bank je de bestelling wilt afrekenen.

Bevestiging

Na betaling wordt de bestelling bevestigd. Je ontvangt een persoonlijk ordernummer. Schrijf voor de zekerheid dit ordernummer op! Als de bestelling bij ons is binnengekomen, ontvang je ook per e-mail een bevestiging. Als de bestelling is geplaatst, wordt deze direct verwerkt door ons team. Wijzigen of annuleren is dan niet meer mogelijk.

Voor vragen en opmerkingen over de bezorging van jouw pakket, kun je tijdens kantooruren contact opnemen met Dr. Oetker Bak & Spaar via telefoonnummer  088-3853414 (landelijk tarief).