Retour of ruilen

Wil je een product retour sturen of is het beschadigd? Neem altijd eerst contact met ons op. Je kunt ons tijdens kantooruren via telefoonnummer 088-3853414 (houd jouw bestelnummer bij de hand).

Dit zijn onze retourvoorwaarden:

  • Standaard heb je 14 dagen bedenktermijn. Zolang je het product niet hebt gebruikt, het onbeschadigd is en compleet in de verpakking zit, kun je het terugsturen.
  • Is het pakket kapot en al beschadigd bij ontvangst, neem het pakket niet aan van de bezorger. Neem direct contact op met Dr. Oetker Bak & Spaar op telefoonnummer 088-3853414. We zorgen dan voor een nieuwe levering.
  • Kom je er na opening achter dat het product niet werkt of is beschadigd, neem dan contact op met Dr. Oetker Bak & Spaar (088-3853414). Als het mogelijk is, sturen we zo snel mogelijk een vervangend product. Lukt dat niet, dan krijg je het geld en de spaarpunten terug.
  • Als het product direct bij levering defect, incompleet of verkeerd is, mag je het product retour sturen. De kosten die je hierbij maakt, komen voor onze rekening. Alle andere retourzendingen en annuleringen zijn voor eigen risico en eigen rekening. Neem altijd eerst van te voren contact op met Dr. Oetker Bak & Spaar (088-853414).
  • Is er iets anders geleverd dan je had besteld? Neem contact op met Dr. Oetker Bak & Spaar (088-3853414) en we sturen het juiste product toe. De kosten zijn dan uiteraard voor ons.
  • Het is helaas niet mogelijk om geretourneerde producten om te ruilen voor een ander product. Via een nieuwe bestelling kun je de gewenste producten opnieuw bestellen.

Hoe stuur je een bestelling retour?

Neem voordat je het pakket of product terugstuurt, altijd contact op met Dr. Oetker Bak & Spaar tijdens kantooruren via telefoonnummer 088-3853414 of e-mail bakenspaar@s-h.nl. Om je snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben we je bestelnummer nodig.

Voor het retour zenden, krijg jij van ons een retournummer dat je op de pakbon moet vermelden. Zonder dit retournummer kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen.

Als we de bestelling retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag terug gestort en krijg je jouw bakpunten terug. In geval van schade of een niet werkend product ontvang je een vervangend product of wordt het product gerepareerd.